“Weird Places“

სამტრედიის #3 საჯარო სკოლის ინგლისური ენის მასწავლებლის თამარ კრავეიშვილის მიერ   2019 წ აპრილის თვეში  ორგანიზებული სასწავლო  პროექტის გეგმა

Weird Places“     
1
პრობლემის განსაზღვრა და მისი აქტუალობა
ინგლისური ენის გაკვთილზე შესწავლისას მოსწავლეებს კითხვები გაუჩნდათ, სურვილი გაუჩნდათ მეტი ინფორმაცია მიეღოთ ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ საკითხზე. გადავწყვიტე, მათი სურვილები დამეკმაყოფილებინა და ხელმძღვანელობა  გამეწია  სასწავლო პროექტისთვის: Weird Places“  
    კლასში გაიმართა დისკუსია,  გადაწყდა,  რომ დავიწყოთ განხორციელება სასწავლო  პროექტისა Weird Places“  რომელიც დასრულდება 2019 წ აპრილის თვეში.
2
საგნები
ინგლისური ენა, ისტ-ი,
3
პროექტის ხანგრძლივობა
3 კვირა
4










პროექტის მიზანი





მოსწავლეებმა  მიიღონ  ინფორმაცა Weird Places“  შესახებ;
განავითარონ ინგლისურ ენაზე ზეპირ მეტყველების უნარი, შეძლონ მოსმენილის, წაკითხულის ინგლისურ ენაზე გადმოცემა;
შეძლონ თავიანთი ცოდნის გამოვლენა მათთვის საგანგებოდ მოწყობილ ვიქტორინაზე;
შეძლონ საპრეზენტაციო სლაიდების დამზადება;
შეძლონ შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
5

საჭირო
 რესურსი
ვიდეოფილმები, საპრეზენტაციო სლაიდები,  ფლიპჩარტი, თაბახის ფურცლები.
6
შედეგები და ინდიკატორები
მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს  უცნობ თემატიკაზე შექმნილი სხვადასხვა სახის ინგლისურენოვანი ტექსტები და გამოხატოს აზრი ინგლისურ ენაზე. ინგლისურ ენაზე თავისუფლად და ლოგიკურად გამართულად გადმოსცემს მოსმენილი ტექსტის შინაარსს.
მოსწავლეს შეუძლია აქტიური ლექსიკისა და ძირითადი ენობრივი ფორმების მეტყველებაში გამოყენება.

  მოსწავლეს შეუძლია მიმართს სხვადასხვა მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
  მოსწავლეს შეუძლია მუშაობ ინდივიდუალურად და სხვებთან ერთად.
7
21-ე საუკუნის უნარები



ამოცანები და განხორციელე
ბის გზები
-ცოდნის კონსტრუირება
 ინიციატივა და დამოუკიდებელი მუშაობა, სოციალური და კულტურული უნარ-ჩვევები

ზოგადი კითხვები
რა იცი  Weird Places“ შესახებ?

შინაარსობრივი კითხვა:
მაგალითად:  რა გაიგე Weird Places“-ის შესახებ, ?


პროექტის მსვლელობის თანმიმდევრობა





პროექტის ფარგლებში ჩატარდა სხვადასხვა აქტივობა:
I    კვირა
·        განსახორციელებელი პროექტზე Weird Places“   მოსწავლეთა  პროვოცირება და ინტერესების გაზრდა,   მოეწყო საკლასო დისკუსია;
·        
მოვიმარაგეთ სასწავლო პროექტის განსახორციელებლად საჭირო ყველა რესურსი.  ლიტერატურის მოძიება და გაცნობა საკითხზე   Weird Places“

 
·         კლასი დაიყო ჯგუფებად, პროექტზე მუშაობისას შესასრულებელი დავალებების  გადანაწილება   ყველა  ბავშვისთვის  თანაბრად, მოსწავლეებმა ერთად დაიწყეს კედლის გაზეთისთვის მასალის მოძიება; 
II   კვირა
·  მოვიძიეთ სხვადასხვა ინფორმაცია ზემოაღნიშნულ თემაზე; და დავიწყეთ მასალების დამუშავება ისტის გამოყენებით; ვიდეო რგოლის  და პრეზენტაციის მომზადება;



·         შევქმენით საპრეზენტაციო სლაიდები,  ნახატები და გამოვუშვით კედლის გაზეთი;
III   კვირა
·       პროექტის  ბოლოსთვის  დაგეგმილ  გასვლით  ექსკურსიისათვის დავალების    გადანაწილება მოსწავლეებში.  ვიდეო რგოლის მომზადება, ვიყავით ექსკურსიაზე.
·  განხორციელებული სასწავლო პროექტი შევაფასეთ, გავაანალიზეთ ყოველი მომენტი, შევავსე შეფასების რუბრიკები, შევადგინე პროექტის რეფლექსია.

პროექტის მონიტორინ
გი




შეფასება და
თვითშეფასება
პროექტის მსვლელობის პროცესში აქტიურად ვეწეოდი მონიტორინგს
თვითშეფასების მარტივი  კითხვარი მოსწავლეებისთვის
რა მოგცათ პროექტმა?
ა) გავეცანი ახალ საინტერესო ინფორმაციებს Weird Places“ -ის შესახებ;
ბ) ჩემთვის ყველა ინფორმაცია უკვე ნაცნობი იყო.
გ) პროექტი ჩემთვის საინტერესო არ აღმოჩნდა.
მუშაობის  დროს შენი ჯგუფის წევრებს შორის როგორი დამოკიდებულება იყო?
ა)ბევრად უკეთესი;
ბ) როგორიც აქამდე იყო;
გ)უარესი;
ჩატარებული ვიქტორინით  კმაყოფილი ხარ?
ა)სრულად;
ბ)ნაწილობრივ;
გ)უკმაყოფილო ვარ.

შეფასება მოხდა შემდეგი კრიტერიუმე
ბით






·         მოსწავლეთა ჩართულობა;
·         მოსწავლეთა ცოდნა აღნიშნულ თემაზე;
·         ცოდნის გამოვლენის უნარი;
·         გამოხმაურება მშობლების.

პროექტის ხელმძღვანელი: ინგლისური ენის მასწავლებელი თამარ კრავეიშვილი








პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებმა მოიძიეს და შეისწავლეს ბევრი საინტერესო ინფორმაცია

No comments:

Post a Comment